© 2019 by SNEHTA residency

A lover a brother a father a taxi driver
Kirsty Louise Turner
 
Opening Thursday, 23rd February, 8-11 pm
Open, Friday - Sunday 24th-26th, February, 4-8 pm
Snehta, I. Drosopoulou 47, Kypseli 11257, Athens
  


Regardless of their monitory value, if any, or their origin of production, Turner overcomes standard inhibitions attached to the materiality of trade and foreign circumstances and chooses to test these mass materials that are accumulated through her meandering in and out the city’s public and private spaces. Moreover she chooses to consume, hoard and playfully interacts with newly encountered commodities and debris she finds in markets, homes, cafes as well as trade or street waste. Through these initiations, our collective behaviour and sense of ownership overmultiplied mass-produces objects and the roles they play in our lives are discussed. Inscribed by the aesthetics of everyday street-level experience, imbued with the air of the random encounter and the risk sometimes of this, Turner creates a novel visual language, uncanny, yet visually seductive.
Posters depicting metamorphosed and hybrid symbols and sculptural conglomerates of assimilated commodities create the sense of a total environment. As it is suggested by her striking title, an underlying force of Turner’s work is the role of the male gender in Athenian society as well as that at large. As she ultimately highlights the sometimes harsh contradictions and happy accidents of her experiences, she purposely retains her sense of self as a female visitor. She has created an appropriated universe where sexuality, 
familyties and materiality are intertwined.
Τrace and abject history have played a role in forming the grounds where everyone will eventually interact and perform some form of cultural communication: the open marketplace.
 
With special thanks to Gianna Alamanou, 
Joshua Olsthoom and Yorgis Kakoyiannos.

 


A lover brother a father a taxi driver
Kirsty Louise Turner
 
Εγκαίνια Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου, 8-11μμ
Ωράριο Παρασκευή 24, Σάββατο 25 και Κυριακή 26 Φεβρουαρίου, 4-8 μμ
Snehta, Ι. Δροσοπούλου 47, Κυψέλη 11257, Αθήνα
 


Ανεξάρτητα από την αξία τους ως πηγές ευαισθητοποίησης, αν βέβαια αυτές υπάρχουν, ή από τον τόπο που πηγάζουν, η Turner ξεπερνά τα συνήθη εμπόδια που συνοδεύουν την υλική υπόσταση της εμπορικότητας και επιλέγει να δοκιμάσει αυτά τα υλικά μέσω της περιπλάνησής της στους δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους της πόλης.
 
Στην κυριολεξία της αρέσει να καταναλώνει, να ανακαλύπτει και να παίζει με υλικά που συναντά / βρίσκει στον παρόντα χρόνο, καθώς και με απορρίμματα από αγορές, σπίτια, καφενεία και από το δρόμο. Μέσα από αυτές τις πρωτοβουλίες παράγεται ένας διάλογος σχετικά με την συλλογική μας συμπεριφορά και με το αίσθημα της ιδιοκτησίας πάνω σε αντικείμενα μαζικής παραγωγής, καθώς και για τη σημασία τους στη ζωή μας.
Έτσι η Turner δημιουργεί μια νέα εικαστική γλώσσα, αθώα, αλλά ταυτόχρονα και γοητευτική, δομημένη από την αισθητική της καθημερινής εμπειρίας από τους δρόμους, όπου ο αέρας της έμπνευσης πηγάζει από την συνάντηση του τυχαίου και του κινδύνου που αυτή καμιά φορά κρύβει.
Αφίσσες με ζωγραφισμένα μεταμορφωμένα και υβριδικά σύμβολα καθώς και γλυπτικά συσσσωμματώματα από αφομοιωμένα καταναλωτικά προιόντα δημιουργούν την αίσθηση ενός αυτοτελούς περιβάλλοντος.
Όπως φανερώνει ο προκλητικός τίτλος της έκθεσης, ένα κίνητρο στην δουλειά της Τurner, έχει να κάνει με τον υπερτιμημένο ρόλο του άρρενος φύλου στην Αθηναϊκή κοινωνία. Φωτίζοντας τελικά τις συχνά δυσάρεστες αντιθέσεις αλλά και τα ευχάριστα γεγονότα από τις εμπειρίες της , συνειδητά διατηρεί την προσωπική της φυλετική ταυτότητα, ως θηλυκός επισκέπτης.
Ο κόσμος που οικειοποιήθηκε ήταν η σεξουαλικότητα, οι οικογενειακοί δεσμοί και η υλικότητα. Ίχνη από την Ιστορία έπαιξαν επίσης ένα ρόλο στη δημιουργία του πεδίου όπου ο καθένας τελικά επηρρεάζει και επηρρεάζεται και λαμβάνει μέρος σε κάποιο είδος πολιτισμικής επικοινωνίας. Αυτός είναι ο χώρος της υπαίθριας αγοράς.
 
Με ιδιαίτερες ευχαριστίες στους Γιάννα Αλαμάνου, Joshua Olstroom και Γιώργη Κακογιάννο.

Show More